C C C C A+ A A- X

Обява за свободна позиция главен счетоводител

Дата на публикуване 6 ноември 2024 Последна редакция 6 ноември 2024 Обяви и конкурси Отпечатай

 

О Б Я В Л Е Н И Е

     

             

Административен съд Ямбол обявява конкурс по документи и  събеседване за заемане на 1 щатна бройка за длъжността  “главен счетоводител” при следните изисквания:

                 І. Описание на длъжността- Подпомага административния ръководител на съда и съдебния администратор за правилното и законосъобразно на финансовите ресурси и опазване на паричните средства и стоково-материални ценности; осъществява финансово-счетоводното обслужване на съда в съответствие със Закона за счетоводството и другите нормативни актове. Изпълнява и други задължения, свързани с документооборота и административното обслужване, възложени от административния ръководител и съдебния администратор.

                Минимален размер на работната  заплата – 2141лв. + 270лв. за II ранг

                ІІ. Изисквания към кандидатите:

               Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността „Главен счетоводител“  – кандидатите да са български граждани, граждани на друга държава-членка на Европейския съюз, на друга държава, страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария; да са навършили пълнолетие; да не са поставени под запрещение; да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер; да не са лишавани по съответен ред от правото да заемат определена длъжност; да отговарят на изискванията за  степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността.

               Минималните изисквания, за  образователна степен, посочени в Класификатора на длъжностите в администрацията на съдилищата за длъжността „Главен счетоводител“, съгласно  чл.18, т.1, б. „а“, „б“,  и т.2 от Закона за счетоводството, а имено:

  • . Да имат придобита задължителна минимална степен на завършено образование и съответстващ към него действителен стаж по специалността, както следва – висше счетоводно-икономическо образование и стаж в областта на счетоводството, външния и вътрешен одит и финансовата инспекция, данъчните ревизии или като преподавател по счетоводство и контрол;
  • Друго висше икономическо образование и 5 години стаж в областта на счетоводството, външния и вътрешен одит и финансовата инспекция, данъчните ревизии или  като преподавател по счетоводство и контрол
  • Да не са осъждани за престъпление от общ характер по Глава пета и по Глава шеста, раздел I от Особената част на Наказателния кодекс;

Специфични изисквания за заемане на длъжността – Познаване на нормативната уредба по отношение на финансовата и счетоводната политики, вътрешноведомствената уредба, регулираща функционирането на съда в областта на финансирането и отчетността /нормативни документи, уреждащи отчетността в бюджетните предприятия –ДДС, ЕБК и др., КТ, КСО, ЗСч, ЗПФ, ЗФУКПС, ЗДДФЛ, Наредба за структурата и организацията на работната заплата, Наредба за работното време, почивките и отпуските, Наредба за командировките в страна и др./; Познаване на общата нормативна уредба на съдебната власт и работата на администрацията в съдилищата – Закон за съдебната власт, Правилник за администрацията в съдилищата и Етичен кодекс на съдебните служители; Познаване на основните задължения за длъжността; Познания и умения по общи деловодни техники, съвременни офис-процедури, работа с текстообработващи програми –MS Office (Word, Excel), Internet, работа с електронна поща, специализирани счетоводни софтуерни продукти и електронни таблици, електронно банкиране, правно-информационни системи; Умения за водене на  административно-публична кореспонденция /оформяне на писма, удостоверения и др. официални документи/; Висока степен на организираност и мотивация за работа в съдебната система; Отлични умения за писмено и устно изразяване на информация, за намиране на  разрешение на нестандартни проблеми и ситуации; способност за работа под напрежение; Високо развити лични делови качества – отговорност, лоялност, дискретност, дисциплинираност, оперативност, инициативност, комуникативност, способност за самостоятелна работа, за работа  с граждани и в екип.

             ІІІ. Необходими документи:

Кандидатите подават лично или чрез пълномощник :

  1. Заявление за кандидатстване за работа – по образец;
  2. Декларация от кандидата, че е пълнолетен гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишен от правото да заема определена длъжност;
  3. Декларация от кандидата за липсата на обстоятелствата по чл.136 ПАС-по образец;
  4. Декларация-съгласие от кандидата, АдмС– Ямбол, в качеството си на администратор на лични данни, да събира, обработва и съхранява личните данни на кандидата, във връзка с провеждането на конкурса – по образец.
  5. Копие на диплом за завършена образователна степен;
  6. Копия на документите, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж /трудова книжка/ и придобит професионален опит, съгласно чл.18, т.1, б. „а“, „б“,  и т.2 от Закона за счетоводството, а имено:
  • Да имат придобита задължителна минимална степен на завършено образование и съответстващ към него действителен стаж по специалността, както следва – висше счетоводно-икономическо образование и стаж в областта на счетоводството, външния и вътрешен одит и финансовата инспекция, данъчните ревизии или като преподавател по счетоводство и контрол;
  • Друго висше икономическо образование и 5 години стаж в областта на счетоводството, външния и вътрешен одит и финансовата инспекция, данъчните ревизии или  като преподавател по счетоводство и контрол
  • Да не са осъждани за престъпление от общ характер по Глава пета и по Глава шеста, раздел I от Особената част на Наказателния кодекс;
  1. Свидетелство за съдимост - за конкурс в АдмС Ямбол, оригинал;
  2. Медицинско свидетелство за работа;
  3. Медицинско свидетелство, че лицето на страда от психическо заболяване и не се води на учет /от Психодиспансер/ - оригинал;
  4. Нотариално заверено пълномощно, в случай, че документите се подават чрез пълномощник;

Кандидатите могат да подават и други документи, доказващи квалификации и умения, свързани  с обявената длъжност.

 

В заявлението кандидатите задължително отбелязват позицията, за която кандидатстват.

            ІV. Начин на провеждане на  конкурса

Конкурсът се провежда от Комисия, назначена със Заповед на Председателя на АдмС-Ямбол. Комисията разглежда постъпилите заявления, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на  изискванията, предвидени в нормативните актове и описани в обявата за заемане на длъжността. До участие в конкурса се допускат единствено кандидатите, които напълно отговарят  на посочените в обявата и предвидените в нормативните актове изисквания за длъжността.

Решението на Комисията относно допускането до конкурса се оформя в протокол и се изготвят списъци на допуснатите и недопуснатите кандидати, които се подписват от членовете на Комисията.

В списъка на допуснатите  кандидати се посочват датата на провеждане на конкурса, която не може да бъде по-рано от 14 дни от  изнасянето на списъка, началният час и датата на провеждането му.      

В списъка на недопуснатите кандидати се посочват основанията за недопускането им.

Списъците с допуснатите и недопуснати кандидати се поставят на общодостъпно място в сградата на съда и се публикуват на неговата интернет страница, не по-късно от 7 дни след изтичане на срока за подаване на заявленията за участие в  конкурса.

Недопуснатите кандидати могат да подадат  жалба до административния ръководител на съда в 7 - дневен срок от обявяването на списъците. Административния ръководител  на съда се произнася окончателно в 3-дневен срок. Жалбата не спира  конкурсната процедура.

Конкурсът ще се проведе на два етапа както следва:

Първи етап – избор по документи, представени от кандидатите;

Втори етап – събеседване с Комисията;

Оценяването се извършва по точкова система при минимален брой точки – 0т., а максимален 10т. Крайната оценка се формира като средно аритметична оценка от получените точки на членовете на Комисията. За успешно издържали конкурса се считат кандидатите получили крайна оценка  по-висока или равна на 6.

Класирането на участниците – Комисията оформя резултатите от проведения конкурс в протокол и класира успешно издържалите кандидати. Протоколът и крайния резултат на конкурса се публикува на интернет страницата на съда и се съобщава на участниците в него в 3 дневен срок от провеждането му. С класирания на първо място кандидат са сключва споразумение и му се връчва индивидуална длъжностна характеристика, съобразена с типовите длъжностни характеристики на съдебните служители в администрацията на съда. Лицето е длъжно да постъпи на работа в двуседмичен срок от обявяване на резултатите. Ако лицето не постъпи на работа в посочения срок трудовото правоотношение възниква със следващия класиран кандидат.

                Необходимите документи  за кандидатстване са обявени на интернет страницата на  Административен съд Ямбол, като същите могат да се получат  и от съдебния администратор на Административен съд – гр.Ямбол, ул.”Ал.Стамболийски” №4.           

                На кандидатите предварително  се предоставя  характеристиката на конкурсната длъжност, за да се запознаят с нея.

 

      V. Място за подаване на документи – Документите се подават лично или чрез пълномощник  в Административен съд Ямбол, ул.“Ал.Стамболийски“ №4 – съдебен администратор.

      VI. Краен срок за подаване на документите -  един месец, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата.

      VIІ. Допускането на кандидатите до конкурс, изпращането на съобщения до тях и класирането на допуснатите кандидати ще се извърши по реда на Раздел ІV от КТ.

                 Обявлението е публикувано 06.11.2024г.

Свързани файлове

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация