C C C C A+ A A- X

В Административен съд – Ямбол е създадена организация за бързо и качествено обслужване на гражданите по време на съдебната ваканция

Дата на публикуване 15 юли 2015 Последна редакция 22 май 2019 Новини Отпечатай

Заповед за организация на работата по време на съдебната ваканция в Административен съд – Ямбол издаде председателят Диана Петкова. Според заповедта, от днес, 15 юли, до 1 септември, 2015 г. ще се насрочват и разглеждат открити и закрити съдебни заседания по чл.75 и чл.121 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс /ДОПК/, по чл. 60, чл.166, чл.197 и чл.250 от Административно-процесуалния кодекс /АПК/, както и други дела, за които по закон е предвидено произнасянето в срок, по-малък от един месец.

Образуваните през периода 15 юли – 1 септември съдебни дела се разпределят между административните съдии, които не са в платен годишен отпуск или в отпуск, поради временна нетрудоспособност.

Всички съдии от Административен съд – Ямбол участват при случайния избор на съдия – докладчик по касационните дела. Касационните дела се образуват от председателя на съда, при отсъствие - от зам. председателя, а при отсъствие на зам. председателя, от определен със заповед на Председателя съдия.

Съдиите излизат в отпуск по предварително съгласуван график и след изготвяне на съдебните актове, предадени в служба “Деловодство”. В изпълнение на заповедта на г-жа Петкова по време на цялата съдебна ваканция в канцеларията на Административния съд е създадена организация за бързо и качествено обслужване на гражданите.

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация